پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2673
-
الف
+

فروش 126 دلاری؛ اتهام اخلاقی کار خودش را کرد

کوین اسپیسی بازیگری که با طرح اتهامات اخلاقی سوژه رسانه‌ها بود، در گیشه سینما تحقیر شد.

کوین اسپیسی بازیگر سرشناس هالیوود که با طرح اتهامات اخلاقی سوژه رسانه‌ها شده بود، این بار در گیشه سینما تحقیر شد.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم «باشگاه پسرهای میلیادر» با نقش آفرینی کوین اسپیسی جمعه ۲۶ مرداد در ۱۰ سینما روی پرده رفت و روز را با فروش ۱۲۶ دلاری به پایان رساند. این میزان از فروش یعنی فیلم به صورت میانگین در هر سالن اندکی بیش از ۱۲ دلار فروخته است.

اکران محدود این فیلم جدیدی به یکی از چالش‌های کارنامه کاری کوین اسپیسی تبدیل شد. با توجه به میانگین قیمت ۹ دلاری بلیت سینما، می‌توان گفت در هر سینما فقط یک نفر به تماشای فیلم نشسته است. این آمار در کارنامه اسپیسی نظیر ندارد و به راحتی عنوان بدترین عمل‌کرد گیشه در فیلم‌های اسپیسی را به نام فیلم «باشگاه پسرهای میلیاردر»‌ ثبت می‌کند.

البته نباید از توزیع فیلم در سرویس‌ استریم ویدئو غافل شد که باعث ضعف فروش فیلم‌ها هنگام اکران در سینما می‌شود. اما این موضوع هم نتیجه تحقیرآمیز فیلم را توجیه نمی‌کند.

دیگر بازیگرانی که در این شکست با اسپیسی همراهی می‌کنند، انسل الگورت و تارون اگرتون هستند. اما رابرتس، جرمی ایروین و کری الویس هم در این فیلم بازی کرده‌اند.

داستان فیلم اقتباسی«باشگاه پسرهای میلیادر»  از رویدادی واقعی درباره مکانی به نام باشگاه پسرهای میلیاردر است که در دهه ۸۰ میلادی در جنوب کالیفرنیا سروصدای زیادی به پا کرد.

سرنوشت این فیلم هم پس از اتهاماتی که سال گذشته درباره فساد اخلاقی اسپیسی منتشر شد، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. البته در نهایت عوامل فیلم تصمیم گرفتند آن را در سرویس‌های استریم آنلاین ویدئو و تعداد محدودی سینما اکران کنند.

اسپیسی در پی مطرح شدن اتهامات جنسی از سریال «خانه پوشالی» و فیلم «همه پول‌های جهان» کنار گذاشته شد

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر